söndag 3 augusti 2008

Hemma hos Miss E

Här kommer en liten utmaning till de andra Missarna: Fota och beskriv några av era favoritprylar i hemmet. Här har ni mina:

Mina underbara rosa diskhandskar som (nästan) gör diskandet roligt.
Te tillhör favoritdrycken och då måste det ju bevaras i en sån här söt ask.
Ett loppisfynd jag gjorde för flera år sedan. Älskar det här ödlefatet.
Min cadillacrosa hårtork förgyller vardagen.
En liten hustomte som vaktar över mig när jag sover är ett måste i mitt hem.
Och ett snyggo på kylskåpet - jag menar, varför inte?
Den här donnan hänger i badrummet och jag tycker hon är jättecool.
Mitt underbara duschdraperi med Audrey Hepburn. Mycket stilfullt.
Ännu ett loppisfynd som passar bra ihop med de orangea väggarna.
Kom igen nu Miss UD, Missy och Miss Kyd - nu vill vi se era favoritsaker!

13 kommentarer:

dddd sa...

Sötnos.
Det är nog bara du som är här inne.
Men det ska du ha cred för.
*applåderar*

Blygisens betraktelser sa...

Och jag tittar in ibland!

Anonym sa...

snygga saker

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Tack Bitte! Och tack till Blygisen som kollar in här, beklagar att inget händer men en modeblogg där endast en icke-modeintresserade skriver är lite svår att hålla igång...

Magda Gad sa...

ett duschdraperi to die for!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Visst är det! Älskar draperiet (och Audrey)

Susanne och Pebbels sa...

Din tomte är ju störtskön! Vill ha!!!
http://darkandtwizted.blogspot.com/

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Dark and twisted: Tack, fick den i present av föräldrarna förra året, bör säkert dyka upp liknande nu runt julen så du får en hustomte du med :-)

Kerstin sa...

Oh, vad kul.... och spännande. Komigen andra missarna...

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Kerstin: De andra missarna verkar ha lämnat sidan, tyvärr :-(

Anne sa...

sådant duschdraperi vill jag också ha!

Moa - En magisk purt... sa...

ÄLSKAR hårfönen!

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Härliga prylar härliga färger!!!