lördag 29 december 2007

Ja, se det rear, ja, se det rear, det var väl roligt, hurra...



Jag är kär i ett par vantar. Yup. Så är det. Jag menar, kolla in färgen. Kolla in rosetten. Det borde vara kriminellt att göra så vackra saker. Synd bara att rosetten inte syns under ytterkläderna. Mina kappor har tyvärr... ärmar. Alternativet är ju att ha dem inomhus. Men det kanske blir lite väl varmt. 500 kr för ett par vantar (på rea), hur söta de än må vara, är dock fortfarande lite väl mycket för mitt blod. Tyvärr.

6 kommentarer:

Linda K sa...

sötsöta! men precis, man börjar redan tänka vår och hur kul är det att kasta pengar på vantar då liksom?

dddd sa...

Ja, vad är uppe med att tänka på våren när det är nyårsafton om två dagar? Men man kanske kan använda dessa i ... Paris... När man strosar längs med Seine... Eller i London... Dumdidumdidum... Det kanske blir en kall vår...

Missy sa...

Jag kan också ta ett par!

Anonym sa...

jättefina, men jag håller med, inte ens jag skulle lägga en femhundring på ett par vantar. Tänk om Tippex skulle bita i dom...

dddd sa...

Missy: Ska vi köpa och dela? Jag har handskarna månd-lör och du har de på söndagar. Nå?
Hedgehog: Jag hade nog bara haft på mig de inomhus av rädsla för att slita på dem...

Anonym sa...

supreme
goyard bag
curry shoes
off white clothing
yeezy gap