onsdag 19 december 2007

Låt oss frossa i collage!!!

Så här ligger det till.
Jag älskar modebloggar.
Helt seriöst.
Jag ÄLSKAR dem.
Jag älskar collagen. Jag älskar allt prat om asdyra kläder. Jag älskar att de är rosa. Att de skriver om vad de åt till lunch...

Nu hopar sig därför problemen. Jag vill ju göra collage. Jag vill göra stora, feta, svulstiga, dyra collage. Jag vill kunna skriva om snuskigt ytliga saker utan skämmas. Fatta att det riktigt värker i hela min kropp efter att få göra det. STORA ROSA COLLAGE MED EN MASSA HJÄRTAN OCH ROSETTER OCH MARC JACOBSSKOR!

Ja, det är sjukt. Jag vet att det är sjukt. Men det sjukaste måste nog ändå vara att jag startat ÄNNU en blogg där jag faktiskt publicerar dessa collage. Bara för att jag inte vågar göra det här. Vänta.. Hörde ni det där ljudet? Det var jag som nådde botten. Duns.

Så. Vågar jag publicera mina collage här? Eller får jag spö?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle älska att se dina collage :-) Glamorösa collage är en så underbar kontrast till mitt absolut oglamorösa liv.
//Ingela

Annie - PD sa...

Dina kollage kommer sopa banan med alla andra. KÖR!!!

Anonym sa...

okej. vill se dina collage! adressen tack! MvH Vickan :-)

Lisa sa...

Klart du får.

Missy sa...

C'mon baby! Let's do it :-)

dddd sa...

Jag måste hyperventilera lite först. Vänta...

Mary Lady Luck sa...

Jag kommer spöa dig om du INTE publicerar dina collage.

MiaShopping.com sa...

Gooo!

Anonym sa...

ggdb
supreme hoodie
goyard outlet
hermes
curry 7
yeezy 700
off white t shirt
jordan 1 off white
hermes bag outlet
fear of god

Anonym sa...

off white outlet
supreme hoodie
air jordan
nike sb dunks
jordan shoes