torsdag 20 december 2007

Önskelista



Jag satt och hyperventilerade i säkert trekvart innan jag vågade klicka på publicera. Så. Nu är det gjort. Här mitt oerhört ytliga, svulstiga collage med c istället för k och ja, jag önskar mig alltihop. Skulle dock chansa på att av ovanstående godbitar får jag förmodligen nöja mig med chokladen. Jag har varit rätt stygg i år. Och visst är det opersonligt att önska sig pengar, men hey. Jag åker till London snart. Goddammit tomten, gimme some bidrag!

Finns i sjön:

Mulberry Annie
Choklad från La Praline
Anna Gavalda (ja, böckerna, alltså)
Pashmina
Voluspa doftljus
Voluspa handkräm
Hope Grace Boot (Ett ex kvar i MIN storlek på NK. Funderar seriöst på att sno dem.)
Loads of cash

5 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Är du bäst på collage eller vad!

(I'll scratch your back if you scratch mine)

Voluspa ljusen är en hit men glöm inte att det finns andra för 800 spänn!!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Böckerna (fast på sv) och väskan kan jag tänka mig tack.

Linda K sa...

jag är med på allt. utom doftljus! varför är alla besatta av dessa luktljus?

Mary Lady Luck sa...

Se till att Tomten svänger förbi mig också :)

Anonym sa...

svinsnyggt alltså!!!