lördag 2 februari 2008

Dessa kval


Jag känner mig lite för rosa. Attans. Jag tycker ju att den är så fin, klänningen från Acne. Stor, pösig och hur härlig som helst. Jag vill bara äta upp den. Men jag vet inte... Den är kanske lite för... gullig för mig. Vad göra? Behålla och leka prima ballerina trots att jag är osäker på färgen eller lägga ut på Bloppisen? Men åh! Damn you, shoppingnerven! Damn you! Jag skyller på att det inte fanns ordentliga provrum på utförsäljningen. Jag kan inte prova kläder framför en massa folk. Det går bara inte.

11 kommentarer:

Linda K sa...

den är urläcker! u keep!

dddd sa...

Ååååh, jag vet inte... Ångest!

Anonym sa...

Definitivt en kepper. Den e' toksnygg, som sambon skulle säga :)
Har själv en galet rosa klänning från
Sisters. Det första sambon sa när han såg den på var.
:O ... va rosa du e'
Men han har nog vant sig nu.
Tveka inte, behåll känningen. Fast annars kanske jag kniper den på bloppisen, det tål att tänkas på...

Missy sa...

Behåll den sista´! Eller ge till mig! Ja! Till mig!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Rosa kan aldrig bli fel.

Missy sa...

Sa jag att jag...? Ja?

dddd sa...

Penny: Hahaha! Rosa är världens finaste färg. Kanske behöver jag bara vänja mig. Vi får väl se vad som händer...
Miss E: Jo. Ibland. Eller... Åh, jag veeet inte...
Missy: Du ser förmodligen bättre ut i den. Det stör mig lite. Men bara lite. ;)

Missy sa...

Du vet var jag finns... Ehum. Jag skulle säkert kunna hosta upp lite stålar. (Vad sa du? Köpa mat? Jag har ju kakor!)

Anonym sa...

Du ser ju fantastiskt ut. Behåll!!!

dddd sa...

Missy: Jag vill ju inte vara orsaken till din ekonomiska undergång. Då skulle jag ju må jättedåligt. Fast... Kakorna är ju iofs rätt mättande. En sådan där chokladkolakaka och du håller dig mätt i en vecka. Det innebär ju att du har mat månaden ut!
Fröken Ida: Mer ångest! Vad göra! Gaaah!

Missy sa...

Hahaha! Det skulle nog lösa sig i såna fall.... ;-) Men jag tycker att du är hemskt fin i den!