onsdag 6 februari 2008

Inte dagens outfit


Midnatt råder, tyst det är i husen... Jag ska lägga mig strax, men först måste jag basunera ut vad jag inte haft på mig under dagen.

Finns i sjön:

Strumpisar i organisk bomull från Topshop.
Svart långärmad topp från H&M. (Hoppla! Jag har ju faktiskt haft på mig den idag.)
Underbart söt silkig topp med trumpetärmar från Branten.
Söt kjol med liten ficka från Miu Miu.
Chloés fina Ada tote.
Grace boots från Hope. Jag slutar aldrig sukta efter dessa... De ska bli mina!

5 kommentarer:

Annie - PD sa...

Snyggt!
Gillade Brantentoppen massor :)

Vera sa...

fint som snus ;)

Anonym sa...

Attans att kjolen var från Miu Miu. Gillar den starkt men inte priset, haha!:) H&M-toppen har jag på mig idag!

Linda K sa...

den blommiga varianten av topen klickade jag snudd på hem, men höll mig. tänkte att ärmarna kunde bli svåra att rymma under nåt... eh eller jag vet inte vad jag tänkt, den är jättefin!

Kerstin sa...

Ja, tack till mig med...