söndag 10 februari 2008

What to do?

Funderar på att bloppa mina älskade Marc Jacobs-skodon som jag kom över på rea hos Natalie Schuterman för ett år sedan. De är underbara, så underbara, men aaaningen stora. Storleken är 39, men mer som 38,5. För mig som brukar ha 38 blir det dock lite stort...

De är helt sjukt sköna, trots den höga klacken. Sjukt!

Jag har bara använt dem en endaste gång, och vill verkligen använda dem igen... Men det där att de är aningen stora stör mig lite... Hm... Nya kostade de sjukt, rubbat, mycket.

Humtidumtidum. What to do???


5 kommentarer:

Anonym sa...

åh - de är lovely!! Kan du inte stoppa lite grejs i tån, så de blir lite mindre? Typ kludd. Eller en silikonkudde?

Anonym sa...

ellervarför inte prova med en extra sula, kan göra underverk. om du verkligen vill behålla dom alltså...

Missy sa...

För mig, aka "fröken bredfot", så är det mest längden på skorna som är problemet. Det ser lite töntigt ut när foten tar slut mcyket tidigare än skorna :-(

Mickan sa...

Tråkigt, för skorna var verkligen jätte snygga! Hoppas du löser de!

jannike sa...

tycker det är stört snyggt att ha vanliga strumpor till högklackat. speciellt om man bryter av med någon häftig färg eller ett härligt mönster. kan inte det vara en idé om skorna är för stora?