måndag 11 februari 2008

Julafton-ish


Idag damp det efter x antal dagars adressändringskrångelvånda äntligen ner två paket i brevlådan. Tekniskt sett stod de i och för sig utanför dörren eftersom de var på tok för stora för brevinkastet, detaljer, detaljer... Rena julafton att komma hem i eftermiddags! Jag klickade hem tweedkavajen ovan från Dagmar när Branten sänkte den till ofattbara 450 kr. Efter att ha spenderat en lååång stund framför spegeln har jag dock kommit fram till att jag skickar tillbaks den. Den är helt enkelt inte jag. Tror jag. Och sedan var det ju paketet från söta Kerstin. Finfina Acneklänningen... Ett riktigt kap. Tyvärr är den liiiite för tajt runt midjan. Jag får helt enkelt lägga ner marsipangrisarna. För den ska passa. Puss Kerstin.

PS. Om någon är sugen på Dagmar, hojta till! (Samma pris, naturligtvis...) Den åker tillbaks i slutet av veckan. Storlek 38.

4 kommentarer:

Missy sa...

AHA! Så det var alltså DU som fyndade den fina Acne-klänningen hos Kerstin!

Och: Har hon flyttat redan? Jag trodde det var nästa helg :o

dddd sa...

Stämmer bra. Men jag ville vara ute i god tid med adressändringen. Vilket visade sig vara ett mindre smart drag. Jag fick inte min post... :P

Kerstin sa...

Eller hur??? Hur kan det vara en Large? Märkligt...

Skönt att du fick den till slut. Och jag tror visst att du är fin i den med eller utan en marsipangris i magen...

PUSS PUSS

Vera sa...

Ska fundera på den där dagmar-kavajen....