söndag 24 februari 2008

Fundering

Inköp av fem klänningar på fyra veckor* får mig att fundera över om jag kanske borde ha hoppat över en klänning och investerat de pengarna i tights och strumpbyxor istället.

Äh, tänker jag. Noppiga tights is da shit! Det finns inget som lyser upp en outfit som ett par strumpbyxor där en maska har gått. Missfärgningar är det nya svarta.

Ja, jag prioriterade nog rätt ändå.



* Det har ju varit REA för bövelen! Klänningar är ju ändå alltid... klänningar. Ja, det var väl... något sånt jag vill säga. Så.

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Klänningar är alltid klänningar hälsar hon med ett oh så litet hål på tån på strumpbyxan....

Anonym sa...

oh - ja - en klänning är en klänning är en klänning. Förresten är det ändå vår snart, så man kan gå barbent.

Missy sa...

Miss Upsey Daisy: KLänningar ÄR klänningar. Visst är det så.

Hedgehog-Sara: Precis vad jag försöker intala mig själv för tillfället ;-)

Anonym sa...

Och vem har tid att titta på dina noppiga trasiga strumpbyxor om du har en FABULOUS klänning?? (Det brukar jag intala mig i alla fall...)