onsdag 30 januari 2008

2 x Norrback


Igår (klockan är efter tolv, så tekniskt sett blir det väl i förrgår) tog jag mig en sväng till Drömma, en riktig karamell till butik. Jag kom hem med två finfina plagg från Camilla Norrback - en stor gosig tröja och denna härligt oversizade skjorta med knyt i halsen som jag spanat på till ett betydligt dyrare pris vid ett tidigare tillfälle. Visst ser den snitsig ut där den hänger på Tintin i Tibet-tavlan? Allt som allt - 400 kr. Rea rockar. Gratis, nästan. Vill man veta mer om Drömma är det bara att hälsa på hos fina Lotta som just nu är ute på äventyr.

Jag gillar också rea. Speciellt kassarna. Mjau.

6 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, den där blusen är såååå vacker...

Anonym sa...

hej! ja drömma är en underbar butik. ska nog dit idag med.

ha en bra dag

Anonym sa...

Vad kul med nya fina plagg till bra priser. :)

dddd sa...

Kerstin: Ja, den är himla fin!
Onceuponatime...: Ja, iväg och fynda!
Käthe: Ja, superkul! :D

Vera sa...

Hon gör så vackra plagg!

dddd sa...

Ja, de är så söta att man vill äta opp dom!