tisdag 22 januari 2008

Färg bör man


Jag äger för få gula väskor. Noll, för att vara exakt. Faktum är att min garderob till största delen består av grått och svart. Jag har i och för sig en grön klänning. Men den är för liten...

Idag har jag inte på mig:

Vida byxor från Stella McCartney.
Färgsprakande t-shirt från Junk Food.
Gul väska från La Redoute som får mig att längta till sommaren.
Sandaler från... La Redoute, så klart. 189 spänn.
Emaljarmband från Anna Lou of London som finns i alla tänkbara färger.

Nu blev jag sugen på fruktsallad.

7 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Very nice! Själv har jag en gul väska som ligger eller ev har legat i min skänka-bort-hög...

dddd sa...

Ser den ut som den ovan? I så fall är den MIN! :)

Jag tror jag fått flunsan. Jag kan inte ta mig upp ur sängen. Ligger med min gamla skruttiga laptop (måste vara den första bärbara datorn i världen som tillverkades, så seg är den) och gör inget konstruktivt alls. Hoppas att du mår bättre...

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Jag mår jättebra! Är dock väääääldigt trött och ska iväg med morgontåget till Stockholm. Tjohej!

Väskan ser ut som en halvmåne med nithål (tänk schweizerost). Ska kolla om jag har den kvar...

Krya på dig så kanske vi kan fika nån dag i nästa vecka?

dddd sa...

Miss KYD överlever utan väskan. Men tack. Förhoppningsvis måt jag bättre snart. Ha det kalas i Sthlm!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Väskan är kvar men den är äkta H&M-plast så jag tror inte du får ha en sådan för de andra Missarna :p

Missy sa...

Vi (jag) dömer ingen. Det är inget fel på plast!!!

Anonym sa...

supreme
goyard bag
curry shoes
off white clothing
yeezy gap