torsdag 31 januari 2008

Dagens silkiga


Jag ser ut så här idag. Nästan. Fast med stövlar. Och utan klot. Och så har jag lite mörkare, ostyrigare hår. Och glasögon.

Jag älskar verkligen min stora fina skjorta. När jag var liten hade jag värsta fetischen när det gällde silkigt tyg. Fick jag inte min silkiga snuttefilt skulle någon döden dö. Jag tror jag hade det i bakhuvudet när jag högg tag i Norrbackskjortan. Kanske inte helt normalt, men, men... Skön som tusan är den i alla fall.

Bild snodd från Camilla Norrback

3 kommentarer:

Missy sa...

Jag provade den, men tänkte på min fn urtaskiga ekonomi. "Många bäckar små" tänkte jag som en sniken gammal surkärring. Jjovisst serru.

MEN: Visst är den fin! :-D

dddd sa...

Så fin så fin så fin.
Jag hjärta Drömma!

Drömma-Lotta sa...

HA!!
Du jag listade ut dig innan detta.
Känn dig länkad :0)
Hälsningar från ett snöigt Sthlm..