lördag 19 januari 2008

Paris, je t'aime...


Jag känner mig Parisnostalgisk idag. Dessutom har jag lite dåligt samvete över att jag kärat ner mig så i London. Känner mig nästan lite otrogen... Det är ju Paris och jag, liksom... Därför tänkte jag ta en liten promenad längs med Seine. I mitt huvud. I mitt huvud är det dessutom vår. Om någon undrar. Och vad passar då bättre att ha på sig än:

Basker med söt rosettdetalj från Lindex
Trench från Lanvin (så långt utanför min prisklass att jag behöver kikare för att se den, men drömma går ju...)
Ruskigt sött paraply med liten underkjol som sticker fram. Kolla in underklädesdesignern Chantal Thomas paraplyer Brollies Galore. Huruvida de pallar väder och vind är ju en annan femma...
Gardeniakopior från Donna Girl.

Naturligtvis blir jag tvungen att gå helt näck under, eftersom Lanvintrenchen kostade en månadslön. Innan skatt.

Nu vill jag ha en croissant.

7 kommentarer:

Missy sa...

Ouch. Det var en rejäl månadslön. Speciellt med tanke på att du påstår dig vara student.

dddd sa...

Tänk på att jag är sjuk. I huvudet.

Missy sa...

Ah! Hur kunde jag glömma???

Anonym sa...

Vilket härligt collage, trés chic! (jag har läst franska i fem år och minns inte hur man stavar trés, hemskt ju). Trenchen är farligt snygg, hoppades först den var från H&M...:)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Jag vill till Paris nu. Tack så mycket.

Miss Upsey Daisy sa...

BTW.

Missarna filade lite på några planer i fredags.

You like?

Anonym sa...

kobe shoes
golden goose
off white shoes
hermes handbags
supreme sweatshirt
authentic jordans
jordan 12
bape outlet
yeezy
off white clothing