lördag 5 januari 2008

Cinde-fuckin-rella

Chie Mihara heter ett skomärke som gjort mig väldigt nyfiken.

Vad jag vet: Underbara, underbara skor, designer som är brasilianskfödd dotter till japanska föräldrar, utbildad i Japan, tycks ha bott både här och där. Sa jag att skorna ser alldeles underbara ut? Det gör de.

Vad jag vill veta: Alltalltallt! Oooh! Berätta! Någon som vet något... eh... alls? Är skorna så underbara som de ser ut? Kan någon ge mig? Och - om inte, varför inte?

















Bild: www.chiemihara.com

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men vafan. Blir det bara värsta modebloggen här eller? Det var väl synd. På såna talangfulla brudar.

Missy sa...

Hahaha! Du är inte dum du ;-) Passa gärna på att läsa inlägget "Låt oss frossa i collage!!!" om du känner dig förbryllad.

Anonym sa...

Haha, ni har den finaste headern jag sett på länge!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Coola skor, gillar färgerna.

Missy sa...

Sarah: Det är vår husgud, tillika photoshopfanatiker Miss KYD som står för den fina layouten. Hur skulle vi klara oss utan henne :-)

Miss E: Visst är de najsa!

Anonym sa...

Bettan: Har du mens?

/Anna

Drömma-Lotta sa...

Jamen, där fanns mkt att drömma om för en drömma tjej :-)
Ett par av väskorna var fina med by the way..
Sorry, jag har redan köpt skor till ALLA jag känner så jag har lite ont om stålar för tillfället..