torsdag 17 januari 2008

Ellos topp 6



Söta Kerstin har listat några Ellosfavoriter. Jag är en härmapa.
Jag har beställt från Ellos två gånger. Första gången åkte allt tillbaks, andra gången var jag för lat för att skicka tillbaks. Jag tror inte på nyårslöften, men om jag är tvungen att avlägga ett skulle det bli att tänka efter innan jag impulsköper saker som aldrig används. Basta. Skulle jag (efter noggrannt övervägande) beställa från Ellos igen hade det definitivt blivit något av följande:

Stuprörsjeans med hög midja. Tyvärr är de vita. Vita jeans är inte min kopp te. Men jag gillar verkligen modellen. Synd att det inte finns hällor - ett smalt skärp till hade varit pricken över i. Påminner ruskigt mycket om ett par Diane von Furstenbergbyxor som fanns i lila för ett tag sedan. Tror i alla fall att det var DvF. Hmmm...

Den korta vita jackan med en svart polo under - en rätt schysst kombo, tror jag.

Den svart- och vitmönstrade klänningen är faktiskt riktigt fin. 60-tal så det visslar om det.

Den ljusblå jackan sitter finfint på modellen, men frågan är om den skulle sitta lika fint på mig. Nja. Tveksamt.

Blå lackballerinas - jag är en sucker när det gäller blått. Jag är en sucker när det gäller lack. Nog sagt.

Den vita toppen med stickat parti + jeans.

Det var alles.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Shit vilka fina saker DU hittade...

dddd sa...

Ja, kalasfina saker...