tisdag 22 januari 2008

Kära Missar!

Vi skulle gärna vilja ha lite mail med frågor som vi kan få svara på. Vi skulle nog allihop, allramest Miss KYD förstås, vilja få leka modeorakel en liten stund. Bara en liiiten stund. Någon gång då och då? Snälla...?

För att sparka igång det hela börjar jag själv. Beredda? Here goes:

Kära Missar!

Jag har hamnat i en ond spiral av panikreaköp. Framförallt tycks jag dras till sjukt dyra jackor. Fast på rea då. Så då är de inte så dyra. Bara ganska. Aaanyway... Men när ska jag använda dem? Och hur ska jag använda dem? Jag är övertygad om att ni är de enda som kan hjälpa mig.

Tack på förhand!

Högaktningsfullt, osv. osv.

4 kommentarer:

Annie - PD sa...

Kära Missarna!
Jag har blivit beroende av Net-A-Porters wish list. Jag sitter dagligdags och uppdaterar den, lägger till och drar ifrån och hoppas på mer rea. Kommer detta att gå över? Och framför allt - ÄR det slut på reafynden egentligen eller finns det fortfarande chans att fynda???
Mvh och kram från
Annienym

Kerstin sa...

Hmmmm - ska genast börja knåpa...

Anonym sa...

Hej Missarna!

När ni nu ber om det...får man fråga i form av kommentar, förresten?

Jag håller på att bli tokig. Letar som en galning, fysiskt och på nätet. Men finner icke. Jag pratar om naturbruna stövlar! Men klack, inte för smal sådan. Jag hittar för den delen typ inga bruna stövlar alls. Och jag vill bestämt påstå att bruna stövlar är ett basplagg (eller vad det nu heter när det hanldar om fotbeklädnader). Måste också tillägga att jag inte har obegränsat med pengar (fast jag har inte ens hittat dyra bruna stövlar heller för den delen :-) )

Så kan ni svara på den frågan så kommer ni att ha min eviga tacksamhet och respekt!

dddd sa...

B: Har du kollat på Tradera?

Jag kan ju göra ett collage med bruna stövlar om du vill, hahahaha!