onsdag 23 januari 2008

Elva i topp

(Klicketiklicka för större bild)

Jag har ett par bruna stövlar. De inhandlades när jag var i Paris 2005. Ibland tar jag fram dom ur garderoben, sniffar lite och tänker: Pariiis....

Jag borde kanske inte ha outat det där.

Tema stövlar idag. Bruna stövlar. Ni kräver, missarna lyder.

1. Bruna (duh!) stövlar från Vagabond. Jag knatade iväg till Nilson och provade ett par för några veckor sedan. Tyvärr var mina vader för kraftiga och nu talar vi inte mer om den saken.
2. ASOS har ett par fina stövlar med lagom klack och söt knytdetalj till det överkomliga priset av 35 £. Kvalitet? Je ne sais pas.
3. Perfekt slitna boots från Yoox som ser ut att vara hur bekväma som helst.
4. Enkla stövlar från Nilson.
5. Stövlar med spänne från Din Sko som ger mig lite Vilda Västernvibbar. 880 kr. Sheriffbrickan kostar extra.
6. Surfarboots med snörning från Have 2 Have.
7. Har du storlek 41? I så fall är dessa kalsfina stövlar på rea. 539,50 hos Ellos.
8. Guld är brunt. Nästan. Gyllene dojjor för dig och lyckan är gjooord... Sedan kan jag tyvärr inte mer och det är nog lika bra det. Man ju också fråga sig om det är lycka att vara med i Let's Dance, men nu kommer vi in på sidospår. La Redoute och Herreys - a match made in heaven. Jag skickade förresten tillbaka ett paket till La Redoute idag. Men nu kommer vi in på sidospår igen. Var var vi?
9. Jag gillar Din Sko's Marc Jacobsinspirerade stövlar. Skarpt.
10. Jag är väldigt kär i de här bootsen, även de från Yoox. Det kliar i shoppingnerven (alla har en shoppingnerv, den är bara mer påtaglig hos vissa), men jag ska inte, ska inte, ska inte klicka hem något...
11. Couture Candy har en hel del godbitar. Som dessa Jada Boots. Den här missen gillar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart! Nu känner jag ännu mer att jag behöver ett par bruna stövlar! Din Sko-stövlarna har jag missat helt, måste ut och jaga :-) ...sen var nr 11 väldigt habegärliga också! Nu har jag fått ny inspiration, det ska nog gå att få tag på de där stövlarna iallafall...tackar!!!

dddd sa...

Jaga på nu! :)

dddd sa...

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=74413&parent_category_rn=42358&productId=576227&langId=-1

Anonym sa...

Men de var nog banne mig bäst hittills!! Hmm...det är farligt enkelt att klicka till sig ett par skor en sen kväll vid datorn...

Anonym sa...

stephen curry shoes
off white
kyrie 5 spongebob
hermes
yeezy