måndag 14 januari 2008

Miu Miu-ångest

Var inne på Victoria Arena som hade börjat med sjuttio procents rea. Det gjorde att jag var tvungen (TVUNGEN!) att prova den där asadyra Miu Miu-kjolen som jag inte ens vågat titta på tidigare.

Huge mistake. HUGE.

Snällasnällasnälla någon riktigt rik person? Skulle du kunna gå iväg och köpa den där kjolen? Den är rosa och man ser ut som en ballerina och känner sig som en prinsessa i den. Jag kan tyvärr inte hosta upp pengar för en Miu Miu-kjol på Victoria Arena ens på sjuttio procents rea. Sorgligt men sant. Och om kjolen inte försvinner därifrån bums och slutar att gäcka mig kommer det hela att sluta med att jag: A) springer och köper kjolen i alla fall, samt B) får äta knäckebröd och vatten resten av månaden.

Så, snälla rika person: Run, run like the wind. Och köp.

Tack på förhand!

6 kommentarer:

Annie - PD sa...

Knäckebröd som är så gott! Det går ju att variera i en oändlighet!!!
Och prinsesskjolar finns det för få av i världen.

Missy sa...

Sant. Det ÄR gott. Men jag har haft en rejäl rea-spree redan och någonstns måste det nog ändå ta slut. Suck. Vad är väl en Miu Miu-kjol? Kanske... tråkig... och ... dötrist...och alldeles, alldeles... UNDERBAR.

*suck*

Miss Upsey Daisy sa...

Jamen varför köpte du inte de stora doftljusen för 800 pix då... men åååååå.

Missy sa...

Ja, varför? Men de ÄR på rea. Endast 400 för ett doftljus. Heja...

Smartasmia sa...

Huliganer. Förstår de inte att de ska ge Missy 95%. Vava? Ska vi månne göra gemensam sak och annonsera efter en sugardaddy åt oss tillsammans? Bara säg till.

Missy sa...

Hahaha! Låter som en alldeles STRÅLANDE plan. jag är på ;-)